سایبان

سایبان
موهایم را آنقدر کوتاه میکنم تا خاطره انگشتانت را از یاد ببرند ، اما دیری نمی پاید که خاطراتت دوباره می رویند 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایبانی برای آرامش و آدرس farshidmmdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 انحنای روح من

  

شانه های خسته ی غرورمن

تکیه گاه بی پنا هی دلم شکسته است

کتف گریه های بی بهانه ام

بازوان حس شاعرانه ام

                                    زخم خورده است

دردهای پوستی کجا ؟

درد دوستی کجا ؟

این سما جت عجیب

پا فشاری شگفت دردهاست

دردهای آشنا

دردهای بومی غریب

دردهای خانگی

دردهای کهنه ی لجوج

اولین قلم

حرف حرف درد را

در دلم نوشته است

دست سر نوشت

                        خون درد را

                                      با گلم سرشته است

پس چگونه سرنوشت نا گزیر خویش را رها کنم؟

درد

رنگ وبوی غنچه ی دل است

پس چگونه من

رنگ وبوی غنچه رازبرگ های توبه توی آن

                                                                جدا کنم

دفتر مرا

دست درد می زند ورق

شعر تازه ی مرا

 درد گفته است

دردهم شنفته است

پس در این میانه من

ازچه حرف می زنم؟

 

درد، حرف نیست

درد، نام دیگر من است

من چگونه خویش را صدا کنم.

 


نظرات شما عزیزان:

mahdiyeh
ساعت21:55---9 آبان 1390
من عاشق شعرای قیصر امین پورم

عالی بودپاسخ: خوشحالم که مورد قبول واقع شد باز هم به ما سر بزنید


saber
ساعت19:54---9 آبان 1390
سلام فرشییییید جان
امده ام تا دعوتت کنم.
دعوتی به وبلاگم
به دریچه ای به روی زید . به روی داشگاه و به روی خودت .
لینکم کن من الان کار دارم اومدم دوباره حتمالینکت می کنم داداشم


مهربان
ساعت8:38---9 آبان 1390
سلام دوست جان
اومدم بهت سر بزنم


مهربان
ساعت8:18---8 آبان 1390
خوب ها هرگز تنها نیستند...
مهربانی همسایه همیشگی آنهاست...


مهربان
ساعت8:29---7 آبان 1390
سلام دوست جان



صبح بارانی ات به خوشی



اشعار زیبایی را انتخاب کردی



ما منتظر ادامه داستان دختری از... هستیم
پاسخ: سلام مرسی که به ما سر می زنید . چشم به زودی قطعی اینترنتم برطرف می شه و ادامشو میذارم


مهربان
ساعت8:23---7 آبان 1390
صفای خاطر دلها ز درد است...

دل بی درد همچون گور سرد است...
پاسخ:موافقم


samane
ساعت22:50---5 آبان 1390
خیلی زیبا بود

ممنونم
پاسخ: سپاس از حضور شما


هادی
ساعت9:33---5 آبان 1390
سلام فرشید جووووون.
وبلاگت محشره پسر.من همیشه عاشق دل نوشته هات بودم.
دلم برات تنگ شده.
یادت باشه هنوز منتظر مشاورتم!!!!!!



هادی
ساعت9:30---5 آبان 1390
سلام فرشید جووووون.

وبلاگت محشره پسر.من همیشه عاشق دل نوشته هات بودم.

دلم برات تنگ شده.

یادت باشه هنوز منتظر مشاورتم!!!!!!



پاسخ: سلام به دوست عزیز خودم خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی . دل منم واست شده اندازه موهای احسان . بازم بیا پیشم خوب ......؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:6 ] [ فرشید محمدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ای دوست خوش آمدی قدم بر دیدگان من نهاده ای بیا ، بیا اینجا در کنار من بنشین تا دلی سیر به هم بنگریم گپی بزنیم چایی بنوشیم و درد و دل کنیم بیا ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 3556
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1